niedziela, 3 stycznia 2016

LIEBSTER AWARD II

Ledwo co pojawił się pierwszy rozdział na blogu, a już zostałam nominowana do Liebster Award. Ogólnie, to niezbyt poważnie traktuję tego typu rzeczy, ale lubię odpowiadać na kreatywne pytania ;). Za nominację bardzo dziękuję Taeyeon.


Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

Oto pytania, które zadała mi Taeyeon:

1. Gdzie zapisujesz wstępne pomysły na opowiadania/scenariusze? Jest takie miejsce, czy od razu piszesz na blogu?

Nie, nie mogłabym pisać od razu na blogu. W bloggerze to wszystko jest zbyt mocno ściśnięte, a na moje biedne, krótkowzroczne oczy wcale to nie pomaga. Zazwyczaj początek piszę w zeszycie, potem przenoszę to do komputera, ale i tak wszędzie walają się kartki z opowiadaniami.

2. Czy pisanie opowiadań/scenariuszy dobrze wpływa na Twoją edukację? Piszesz przez to lepsze wypracowania?

Nie mogę jednoznacznie odpowiedzieć na te pytania, chociaż w jakimś stopniu pisanie opowiadań poprawiło mój styl. Piszę coraz lepiej ze względu na to, że mnóstwo czytam (chociaż teraz mniej, bo liceum nie daje żyć). Jeśli chodzi o rozprawki w języku polskim, to naprawdę potwornie potrafię się rozpisać i każdy problem "ugryźć" ze wszystkich możliwych stron, przez co nieraz brakło mi kartek podczas pisania wypracowań.

3. Czy przyjaciele wiedzą o Twoim blogu? Czemu im powiedziałaś, a czemu nie?

Większość przyjaciół wie o tym, że posiadam blogi, ale nie wszyscy. Może dlatego, że niektórych to nie interesuje, a nie chciałam ich tym zanudzać? Tym, co wiedzą, wcale nie musiałam mówić - sami się dowiedzieli, kiedy zobaczyli, że na niektórych lekcjach smaruję dziwne twory w zeszycie. Potem już samo poszło :).

4. Chciałabyś, żeby ktoś płakał na Twoim opowiadaniu/scenariuszu ze śmiechu lub ze szczęścia?

Myślę, że tak, chociaż nie nadaję się do pisania komedii. Po prostu to nie w moim stylu. Osobiście preferuję bardziej "życiowe" sytuacje i problemy, które można rozwiązać rozsądkiem, a nie wygłupami. Jednak zdarza się, że wplatam coś śmiesznego do mojej twórczości, ponieważ wiem, że zbyt ciężki klimat posta może zrazić do twórczości autora. Jeśli chodzi o szczęście, to jak najbardziej :).

5. Czy Twoi nauczyciele wiedzą o Twoim blogu? Jak zareagowali, gdy się o nim dowiedzieli? Jeśli nie wiedzą lub nie chodzisz już do szkoły, spróbuj sobie to wyobrazić.

Aktualnie, moi nauczyciele w liceum nie wiedzą o moich blogach. Po prostu stwierdziłam, że nie mam potrzeby ich o tym informować. Za to nauczyciele z gimnazjum i niektórzy z podstawówki wiedzą i są bardzo z tego dumni, że wzięłam się za pisanie. Wiele osób mówiło mi, jak byłam młodsza, że mam niesamowity potencjał i powinnam go wykorzystać. I go wykorzystuję :)

6. Jakie cytaty najbardziej Ci się podobają lub cię inspirują?

Jest parę cytatów, które mnie inspirują, i które mi się podobają, ale wybiorę tylko te, które są najbardziej trafne. Jednym z nich jest przysłowie japońskie, które swoją drogą jest bardzo prawdziwe, biorąc pod uwagę dzisiejsze czasy, gdzie władzę sprawuje kłamstwo, obłuda i manipulacja.

Prawda ma tylko jedną twarz, ale wiele masek. - przysłowie japońskie.
Only with you I have strenght to fly higher - w wolnym tłumaczeniu: Tylko z tobą mam siłę, by latać wyżej.
Zabij ich sukcesem i pochowaj z uśmiechem - G-dragon
Bardziej niż w kwiaty, które więdną, możemy wdać się w chwasty. A te stale rosną i trudno się ich pozbyć. - T.O.P 
Bez względu na to, co kto mówi, pasja nigdy nie kłamie. - T.O.P

7. Jaki jest twój ulubiony zespół i jakiego członka najbardziej w nim lubisz?

Moim ulubionym zespołem jest BIGBANG, a ulubiony członek tego zespołu to T.O.P. Lubię go, ponieważ zawsze potrafi mnie rozbawić, choć czasami mnie wkurza albo powoduje u mnie zażenowanie. Jednak jego nie da się nie kochać.

8. Pora uporządkować wszystkie myśli, czyli: wstaw tu swoją bias listę :)

T.O.P|Minho F:ie|Doojoon|Seungri|Jackson|BamBam|D.O
To chyba wszyscy. Tak, wiem, jestem wybredna :P

9. Co sądzisz o osobach, które hejtują czyjeś dzieła, sami nie zajmując się twórczością?

Szczerze? Ogólnie to hejterzy mnie nie obchodzą, bo zawsze znajdą się osoby, które będą zazdrościły nam naszej twórczości. Co innego, jeżeli osoba krytykująca nie ma bladego pojęcia o pisaniu, nigdy nie posiadała bloga i hejtuje dla samego hejtowania, bo nie ma co robić w domu, ponieważ jest zwyczajnym no-lifem. Takich osób wręcz nie znoszę, bo niczego pozytywnego nie wnoszą, tylko potrafią napsuć nam krwi. Nie przeczę, sama jestem takim no-lifem, ale nigdy nie krytykowałam dla samego krytykowania. Preferuję czytanie książek, słuchanie muzyki i pisanie, siedząc w ciepłym pokoju, pijąc gorącą czekoladę, niż włóczenie się po mieście dla samego włóczenia. Jednak jeśli napisałam jakiś niezbyt pochlebny komentarz, to zawarłam konstruktywną krytykę, nikogo przy tym nie obrażając. To wszystko.

10. Kogo z kpopu najbardziej przypominasz z charakteru?

Tak naprawdę to nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale po dogłębnym przemyśleniu stwierdzam, że do Tabi'ego z BIGBANG. Tak jak on wydaję się z pozoru bardzo poważna, ale ci, co mnie znają, wiedzą, że jak się rozkręcę, to jestem bardzo zabawna. Mam też specyficzne poczucie humoru. Czytając na przykład mangę, potrafię się śmiać ze śmierci jednego z bohaterów. Z książkami jest tak samo. Tak jak on jestem osobowością 4D, czyli taką, która ma własny świat i często rozmyśla nad różnymi sprawami dotyczącymi go, ponieważ nie chce patrzeć na to, co się dzieje z tym światem. Jestem też nieco bardzo dziwna.

11. Piszesz dla przyjemności, czy traktujesz to jako pracę?

Ogólnie pisanie traktuję jako przyjemność, głównie ze względu na to, że jest to jedno z moich hobby. Jednak w przyszłości być może będę musiała potraktować je nieco poważniej, ponieważ jeśli nie dostanę się na medycynę, wybiorę dziennikarstwo. 



Moje pytania:

1. Co skłoniło Cię do stworzenia takiego właśnie bloga?
2. Co sądzisz o tak zwanej "internetowej przyjaźni"? Uważasz, że jest możliwa, czy jednak nie?
2. Jaka jest Twoja ulubiona postać z Naruto i dlaczego? Jeśli takowej nie posiadasz, ponieważ nie oglądasz anime, wybierz jakąś inną :)
3. Twój ulubiony pisarz (nie bloger)? Jakie są jego Twoje ulubione książki?
4. Co chcesz robić w przyszłości i z czym ją wiążesz?
5. Twój ulubiony zespół?
6. Zamierzasz wyjechać za granicę i mieszkać tam, czy pozostać w rodzinnym kraju?
7. Wierzysz w życie pozaziemskie? 
8. Wiem, głupie pytanie, ale jaki jest Twój ulubiony kolor?
9. Czym się kierujesz w życiu?
10. Czytasz komiksy o superbohaterach takich jak Spiderman, Batman?
11. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa i napój?

Wiem, mało inteligentne te pytania, ale nie miałam na nie bladego pomysłu ;P

A teraz blogi nominowane przeze mnie:

1. http://k-poplifestories.blogspot.com/

2. http://kpop-fanfiction-pl.blogspot.com/

3. http://i-need-more-kpop.blogspot.com/

4. http://szara-plama.blogspot.com/

5. http://tajemnica-ksiezyca.blogspot.com/

6. http://wasurenagusa-kakashka.blogspot.com/

Może nie ma ich jedenaście, ale myślę, że tyle starczy :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Kordelia | WS | X | X | X | X | X.